کهن کسوتان جامعه بزرگ ورزشی استان خراسان رضوی روز غرور آفرین، تاریخی و به یادماندنی ٢٢ بهمن و روز جمعه ١١ اسفند را مهمترین رویدادهای اجتماعی و سیاسی کشور در سال جاری دانستند و بر وحدت و مشارکت همگانی در این دو میدان حماسه ساز ملی تاکید کردند.
کد خبر: ۹۵۷۸۰۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

میادین حماسه سازِ ٢٢ بهمن و ١١ اسفند، صف‌آرایی جامعه بزرگ ورزش در میدان عمل                                               به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، برگزاری جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله٢٢ بهمن و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تعیین٢٩٠ نماینده فرصت گفتگوی بدون کلیشه با تلاشگران و افتخارآفرین عرصه ورزش فراهم شد.از این رو پای صحبت جمعی از آنها می نشینم که دل گفته هایی از عمق وجود برای حماسه آفرینی دیگر دارند.

یکی از پیشکسوتان بسیج جامعه ورزشی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهارکرد: روز غرور آفرین، تاریخی و به یادماندنی٢٢ بهمن و روز جمعه ١١ اسفند مهمترین رویدادهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور تاپایان سال جاری است. 


حسین فیضی با تاکید بر ایران قوی، ورزش قوی گفت: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران بالا رفتن شعور سیاسی و عمومی مردم و دخالت در سرنوشت کشور است، از این رو جامعه بزرگ، قوی و با نشاط ورزش ضمن شرکت گسترده در میادین حماسه ساز ٢٢ بهمن و ١١ اسفند، گامی اساسی برای تحقق گام دوم انقلاب برخواهند داشت.

وی ادامه داد: چرا که استقلال و آزادی کشور عزیزمان به معماری امام راحل بنیانگذارنظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت ملتی سربلند بنا شد و تاکنون با اقتدار کامل و به ولایت حضرت امام خامنه ای و وحدت امت بیدار استمرار دارد.

 میادین ٢٢ بهمن و ١١ اسفند، صف آرایی جامعه بزرگ ورزش در میدان عمل است

 پیشکسوت ورزش فوتبال گفت: مقوله گران سنگ ورزش در جامعه اسلامی ما از دیرباز مقدس و برپایه اصول اخلاقی، انسانی و با وحدت، مشارکت و شور مردم استوار بوده است.

علس مونسی با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کهن کسوت و افتخار آفرینان ورزش کشور""اتکال به قادر متعال و اخلاق مداری را از قواعد اساسی پهلوانی و جزء لاینفک تهذیب نفس و مصاف بادشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران"" بیان فرمودند بیان کرد: در اطاعت از رهبری باید در میادین ٢٢ بهمن و١١ اسفند صف آرایی کرد تا کانون وحدت ملی جامعه بزرگ ورزش در میدا ن عمل نیز تشکیل شود.

خشم و هراس خَصم و خرسندی دوستان، دو عامل حضور جامعه ورزش در تمام میادین

 پیشکسوت ورزشی و رئیس اسبق هیأت و داوربین المللی بوکس ایران،گفت: فرهیختگان ورزش، مخصوصا جوانان پس از شکوفایی انقلاب اسلامی با حضور حداکثری در تمام میادین موجبات بُهت و حسرت، خشم و هراس خَصم ذلیل را فراهم نموده اند.

قدیر توانا افزود: جامعه بزرگ و متحد ورزش استان خراسان رضوی در حماسه آفرینی های دفاع مقدس با اتحاد، همدلی و مشارکت قابل تحسین، بهترین جوانان خود را در راه خدا تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی نموده و در عرصه های ورزشی مختلف ایران و جهان درخشیده و بر اقتدار جهانی این سرزمین سربلند افزوده اند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده و یکپارچه ورزشکاران در عرصه های سرنوشت ساز، دسیسه های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب نموده است، تاکیدکرد: مطمئناً حضور و مشارکت حداکثری جامعه ورزش در رویدادهای مذکور کماکان بیم و خوف دشمنان را از وحدت ورزشکاران و مربیان باغیرت ایران مقتدر افزایش می دهد.

پرچمداری ١٠ میلیون طرفدار کشتی سنتی باچوخه از ایران اسلامی در همه میادین

در ادامه رئیس سابق انجمن کشتی باچوخه شهرستان مشهد نیز گفت: در یوم الله ٢٢ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلا می و خبرگان رهبری شور، شعور و مشارکت حداکثری جامعه فهیم ورزش به نمایش جهانی گذاشته می شود تا دشمنان نظام و کشورمان ذلیل و نا اُمیدتر شوند.

جعفرکلاته با اشاره به اینکه آیین پهلوانی و کشتی سنتی باچوخه بیش از ١٠ میلیون طرفدار پر شورتر در اقصی نقاط این کشور پهناور دارد، افزود: این قشر مومن و معتقد کمافی السابق به پرچمداری پهلوانان و نامداران حضور خود در چنین میادین را ذلت استکبار می دانند و با حضور چشمگیر خود بر رونق آن می افزاید.

اهالی ورزش با تشویق آحاد مردم بر حضور در این دو عرصۀ عظیم، نقش آفرین باشند

 در ادامه این گفتگو استاد دانشگاه و مربی رشته کاراته کشور با بیان این مطلب که تاکنون دشمنان اسلام و انقلاب اتحاد جامعه ورزش ایران اسلامی را بسیار تجربه کرده اند،گفت: آنها به خوبی می دانند غفلت از اطاعت رهبری در بین زنان و مردان، یلان با غیرت ورزشی کژی و سستی به وجود می آورد.

سعیدصادقی در همین خصوص، ادامه داد: دشمنان ایران سرافراز باتلاش مضاعف برای ایجاد فاصله و تفرقه آینده سازان از شهداء گلگون کفن و آرمانهای انقلا ب ترفندهایی زیادی را بکار بسته اند و شکست های مفتضحانه و پی درپی آنها گواه بر هم افزایی وحدت بخش ما است که اکنون موجبات تکدی‌گری استکبارجهانی را ازکشورهای بلوک های غرب، شرق و مزدوران شان را تجربه می کنند.

وی، تصریح کرد: اُمت اسلامی بصیر از جمله جامعه جوان و ورزشکاران با حضور حداکثری در تمام میادین از جمله انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی زمینه‌ تحول بزرگ و تغییرات عمده ای را در امور اجتماعی اقتصادی و فرهنگی جامعه فراهم خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان، مدال آوران، پیشکسوتان و صاحب نظران از جایگاه ویژه و رفیع در جامعه برخوردارهستند و قطعا حضور پرشور آنها در انتخابات می‌تواند الگوی مثمرثمر باشد، تاکیدکرد: اهالی ورزش نیز باید علاوه برحضور پر صلابت در پای صندوق های اخذ رای، باتشویق آحاد مردم برای انجام وظیفه دینی و ملی خودنقش آفرین باشند.

این دو رویداد بزرگ، مصاف حماسه سازی آحاد امت اسلامی در مواجهه با استکبار است

 پیشکسوت ورزش آموزش وپرورش،گفت: پیشکسوتان و اُلگوهای گرانقدر و معلمان پرتلاش ورزش و ورزشکاران به عنوان گروههای تأثیر گذار می توانند باحضور وحدت بخش در رویداد پیش رو در جهت حفظ آرمانهای انقلاب و دفاع از مسلمانان و آزادیخواهان نقش آفرینی نمایند.

محمدسینایی فر، بیان کرد: راهپیمایی عظیم ٢٢ بهمن و انتخابات مجلس دوازدهم در١١ اسفندماه سال جاری بسترهای بزرگ حماسه سازی در مصاف با تجاوزات و جنایات استعمار است.

وی ادامه داد: ورزشکاران عضو باشگاهها و هیأتهای ورزشی تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان، معلمان، مربیان ورزش و دا نش آموزان گرانمایه حتم اخود را مکلف به حضور و انجام تکلیف می دانند تا آحاد مردم خراسان رضوی و ملت شریف ایران را در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی با حضور گسترده و حداکثری در انتخابات یاری نمایند. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها